marți, 13 decembrie 2011

"Let's face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn



Ciocolata. O gasesti sub toate formele, cu toate aromele posibile. Totusi, cred ca o poti savura mai intens cand stii ca e facuta de tine, cu dragoste si entuziasm.



Poate avea orice combinatie de arome care iti trece prin cap. Eu am ales nuci prajite, stafide, cafea si lichior de cafea. Am pus o cratita mare plina cu apa la fiert si apoi, in acea cratita, am pus o craticioara mai mica in care am pus ciocolata pe care am vrut sa o topesc. Ciocolata se topeste astfel prin vapori de apa si nu se lipeste de tigaie si nu se arde. Am ales o ciocolata simpla, cu lapte in care am adaugat ingredientele de mai sus. Nu am exagerat cu lichirul pentru ca altfel compozitia mea nu s-ar mai fi intarit. Dupa ce ciocolata s-a topit si am adaugat compozitia, am amestecat bine pana s-a omogenizat si apoi am pus-o cu ajutorul unei lingurite in forme. Am bagat formele la frigider si dupa o jumatate de ora am degustat prima bomboana de ciocolata personalizata de mine.












Pentru cei ce se simt asta seara inspirati de pasiunea pentru ciocolata, recomand un film bun... Chocolat





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu