sâmbătă, 10 noiembrie 2012

coeur de pirate


Un comentariu:

  1. buuuuun....e ora 3 asa ca o sa scurtam povestea..ai sa vidiem cum ti-am gasit eu blogul... ies azi la meci cu tembelii...din tot meciul nu am stat mai mult de 10 munite cu ei pt ca m-am intalnit cu pumpkin (care era in acelasi local) pe care nu o mai vazusem de vreo 1 luna si drept urmare am stat de vorba cu ea cam toata seara...cand plec inspre masina aud (dintr-un bad misto in care o sa te duc cand vii aici) melodia de la beodouin sondclash...brutal hearts...pe masina fredonam melodia..blabla..ajung acasa...ma iau cu alta treaba....gen american horror story si etc...mi se face somn si nu pot sa adorm ca imi tot vine in cap brutal hearts...cea mai buna terapie pt mine cand am o melodie in cap e sa o ascult de vreo 10 ori sa se potoleasca o data...zis si facut...ma scol din pat...sau mai bine zis stau in fund...si caut pe youtube melodia...si ce sa vezi...pe youtube e trecuta featuring "coeur de pirate"...acum ma gandesc..cine kkt mia zis mie de tipa asta?? oh...da...bipolara de nafnaf...si mi-am amintit de un anume blog pe care bipolara il scrie...dai si cauta...ea imi spune ca se numeste attraversiamo....dar din pacate exista inca vreo 15-16 bloguri cu titlu asta..dai la fiecare in parte(ea mi-a spus ca nu e scris in romana..m-a mintit, se pare) si dau peste bloguri in poloneza...ma gandeam ca bipolara s-a tampit si a invatat poloneza...desi nu am inteles o iota din ce scria acolo...imi amintesc ca pe bipolara o mai numeste si andreea...si dai un search pe google attraversiamo craiova andreea(=))) si am ajuns! :D

    RăspundețiȘtergere