duminică, 29 iulie 2012

my 21st








Vara asta am atins pragul international de maturizare, iar cu ocazia asta, cel mai bun prieten al meu mi-a daruit un album foto. Poze, insemnari, amintiri...ce e mai frumos decat sa rasfoiesti un jurnal sau un album foto dupa ani si ani? Pentru mine amintirile sunt cel mai important lucru. Sunt singurul lucru cu care ramai si pe care nu ti-l poate lua nimeni, niciodata.

In prima zi de scoala, in clasa a2a, am primit cadou un caiet-jurnal. Imi fusese adus de o prietena a mamei mele ce locuieste in America, erau prezente in el toate printesele promovate in desenele Walt Disney. Mi-a placut caietul, dar nu stiam foarte clar ce este un jurnal. Am inceput sa scriu in el ce faceam zilnic, ce simteam, ce parere aveam despre diferite lucruri si a inceput sa-mi placa. De atunci am avut, neintrerupt, jurnale pana in anul 3 de liceu. Mereu mi-a placut sa fac fotografii, nu neaparat cu persoanele din jurul meu, cele mai valoroase si cele mai dragi fotografii imi sunt cele cu peisajele pe care am dorit sa le imortalizez, cu locurile care imi aduc un zambet mare pe buze cand imi reapar in gand si instantanee.

Astea si amintirile sunt cele mai mari comori ale mele. Si acum, la 21 de ani, o sa continui sa strang amintiri, poze, cuvinte, pe care sa le pastrez, pentru mine, pentru totdeauna.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu