vineri, 25 noiembrie 2011

mmmm..

Cand eram mai mica, am auzit o vorba ...cica "numai prostii se plictisesc".

De-a lungul timpului, vorba asta mi-a venit in minte de multe ori...si tot contempland la ea am ajuns la concluzia ca e adevarata. Viata e mult prea scurta si-ti ofera mult prea multe lucruri ca tu sa pierzi timpul plictisindu-te...

Astfel, intr-o zi ploioasa de duminica, in cautarea a ceva de facut, am descoperit gatitul. Eu vad gatitul ca pe o  arta a gustului si a detaliilor, prin asta inteleg ca aspectul conteaza la fel de mult ca si gustul. Si cum nu am o chemare innascuta la asa ceva...am inceput cu lucruri simple, dar delicioase...



Asta seara, am cotrobait prin bucatarie, cautand ceva dulce...apoi am vazut nucile si mi-a venit pofta sa rontai ceva...asa ca m-am gandit sa caramelizez niste nuci in tigaie cu unt si zahar...apoi am taiat 2 mere fasii, am pus nucile caramelizate peste si le-am lasat 10 min la cuptor...un gust dulce-amarui delicios! Si satisfactia de a manca ceva dulce facut de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu