joi, 12 iulie 2012

Ghid de vacanta

Vacanta vine mai devreme pentru unii, mai tarziu pentru altii ...oricum ar fi, daca nici vara nu vine de buna voie, trebuie sa ne-o luam singuri.
Pentru mine vacanta de vara nu inseamna numai la dolce far niente, inseamna timp pe care il folosesc pentru lucruri care imi fac placere, dar pe care in tot timpul anului pretind ca nu am timp sa le fac. O pretuiesc pentru ca imi da o stare de libertate emotionala, fizica si sufleteasca, chiar daca asta este doar in capul meu. 

Vara asta nici nu am terminat bine sesiunea si a trebuit sa lucrez toata ziua, doar noaptea e a mea ,atunci cand sunt prea obosita ca sa fac altceva decat sa dorm. Dar nu ma dau batuta...

1. MUZICA. Trebuie sa-mi fac un CD cu muzica, dimineata sa ma binedispuna in masina, spre servici, iar seara sa ma faca sa zambesc dupa o zi incarcata si obositoare.

Pink Martini- Je ne Veux Pas Travailler
The Asteroids Galaxy Tour-The Sun Ain't Shining No More 
Lana Del Rey- Blue Jeans
The Libertines- Don't Look Back Into The Sun
Iggy Pop/Goran Bregovic- In The Death Car
Lykke Li- Tonight
Cidinho E Doca- Rap Das Armas(nu tocmai ce varianta am postat aici)
Spoon, Harris & Obernik- Batitude
The Asteroids Galaxy Tour- Hero
Doris Day- Que Sera, Sera
Carla Bruni- Quelqu'un m'a dit
Fun-We Are Young

2. FILME. 





  

Last Summer






  
  




500 Days Of Summer
Suddently, Last Summer 



 Roman Holiday



The Virgin Suicides 


















Under the Tuscan Sun



3. CEVA NOU. Un accesoriu ma face sa ma simt mai bine atunci cand lucrurile nu merg prea bine, stiu ca e superficial, dar cam asa se intampla. Vara imi plac ochelarii de soare, care nu sunt doar un moft, ci o necesitate pentru a-ti proteja ochiul, retina. => ALTRA OPTIC



                                                            ALTRA OPTIC


4. CEVA BUN CU GUST DE VARA. Daca e vara, atunci trebuie sa profitam de roadele ei...

                                                      dulceata din coji de lubenita



                                                                      Smoothie rosu





                                                                  Semifreddo

5. SI O CARTE.  Vara nici nu trebuie sa ma gandesc la cartile de medicina, pot sa ma rasfat cu beletristica siropoasa...

Libraria Iubirii de Paola Carvetti



Si cam asta e Ghidul meu de Vara  deocamdata...hmmmmmm..deja vara e mai insorita pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu